четверг, 20 декабря 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання : вчителі з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованостіучителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи  візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівоїб чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий